DIES DE LA CREATIVITAT 2017

La Càtedra d’Innovació del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València organitza, per tercer any consecutiu, el DIA DE LA CREATIVITAT en les poblacions que integren la Càtedra. Una activitat oberta i gratuita per a tots els xiquets i xiquetes estudiants de primaria i secundaria en la que es divertiran aprenent amb les activitats organitzades.

El DIA DE LA CREATIVITAT es celebrarà els següents dissabtes:

• 6 de maig a Oliva (Centre Polivalent – C/Antoni Mestre Sanchis, 39)
  • 13 de maig a Ontinyent (Centre Cultural Caixa Ontinyent – C/Gomis, 3)
  • 20 de maig a Tavernes de la Valldigna (Casa de la Cultura – Passeig de Lepant)
  • 27 de maig a Gandia (CSI COM Plaça Prado – C/Fundació Vicente Ferrer, 6)

L’horari de les activitats serà de 09:30 a 13:00 hores i és necessària la inscripció prèvia a través d’aquesta mateixa web per tal d’assegurar la disponibilitat.

Les activitats programades són les següents:

Per a inscriure’t en les activitats i així reservar la teua plaça has d’accedir al formulari mitjançant el següent enllaç i elegir aquelles en les que vols participar. Recorda que pots elegir fins a tres activitats que no han de coincidir en horari.

Eventbrite - DÍA DE LA CREATIVIDAD - OLIVA

Eventbrite - DÍA DE LA CREATIVIDAD - ONTINYENT

Eventbrite - DÍA DE LA CREATIVIDAD - TAVERNES DE LA VALLDIGNA

Eventbrite - DÍA DE LA CREATIVIDAD - GANDIA

La Càtedra és el marc de col·laboració entre la Universitat Politècnica de València i les empreses Caixa Ontinyent, Productes Citrosol S.A., Dulcesol, ODEC Centre de Càlcul i Aplicacions Informàtiques SA, Azimut, La Tienda Home i els Ajuntaments de Gandia, Oliva i Tavernes de la Valldigna. Es va presentar al maig de 2014 i des de llavors ha desenvolupat desenes d’activitats per al foment de la innovació i la cultura emprenedora.